wtorek, 18 marca 2014

Stan ważkości

... w przeciwieństwie do powszechnie znanego stanu nieważkości, ja doświadczyłam tylko stanu ważkości :) Doświadczyłam go, wykonując pracę stanowiącą prezent mikołajkowy w ramach zabawy mikołajkowej na - a jakże - decoupageforum.pl. Gdy wylosowałam Mikołajkę, to się zestresowałam lekko, bo to osoba nadzwyczajnie utalentowana, a jakie cuda wychodzą spod jej rąk, możecie zobaczyć na blogu Dominiki
Stres jednakowoż był twórczy, starałam się bardzo i tak powstał stał Stan Ważkości, czyli ceramiczny wazon zdobiony z jednej strony całkiem tradycyjną techniką serwetkową, z drugiej zaś stanowiący swobodną ekspresję kolorystyczną :)
Są to kolory tak bardzo wyrażające moją "kreatywną" duszę, że, jak może zauważyliście, użyłam ich jako tła dla swojego bloga (no w każdym razie tak jest, gdy piszę te słowa).
Kraftingowa Królowa Dominika oceniła pozytywnie, lecz prezent ostatecznie pozostał w rękach jej mamy, która miała być pośrednikiem w jego przekazaniu, ale tak jakoś nie chciała się z nim rozstać, więc i Mamę Dominiki serdecznie pozdrawiam :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz